Co mi dělá také vrásky - Nechci už být mamahotel

10.11.2013 21:54

Ani mě se to nevyhlo. A každého, kdo má dospívající, dospělé děti tohle může potkat.

Své děti miluju, a přesto, že jsem se je snažila vychovat dle nejlepšího vědomí a svědomí, tak tahle situace mi poslední dobou také dělá vrásky:

Nechci už být mamahotel

Služby přijímá, ale vstřícnost nečekejte...

Podle velmi častého modelu dotyčný bez skrupulí přijímá veškeré služby, ale tváří se překvapeně, ne-li uraženě, když i od něj - nedejbože - očekáváte plnění nějakých povinností vůči společné domácnosti.

Vesměs na ně nemá čas nebo je považuje za zbytečné či přízemní.

Žádosti o alespoň symbolický příspěvek na nájem ho mnohdy jenom popudí, pokud vyhoví, tak máte pocit, že jste se zachovali jako sobci, kteří chtějí vlastní dítě připravit i o to málo, co má....

(náš syn platí, ale stejně mám někdy pocit, že si myslí, že si z jeho příspěvku možná ještě šetříme na důchod ;-)

jo a takhle to  je ;-)....a jak to máte Vy?

Pište do diskuse níže a podělte se s ostatními...

Diskusní téma: Nechci už být mamahotel

Jsme na tom skoro stejně

ostravačka | 23.06.2016

Skoro proto, že syn (25) studuje opakovaně nyní 2.roč. VŠ, ale vše hradíme z našich důchodů (nic moc). Na brigády nechodí a mamahotel se mu hodí, bere ho jako samozřejmost, stejně jako kapesné na mimoškolní aktivity. Doma neuklidí ani svůj pokoj, nepřiloží ruce k dílu a má pořád netaženou ruku na peníze.Taky prořízlá ústa! Vadí nám to, ale chceme, aby konečně dostudoval a byl finančně nezávislý. Držme si palce, ať se to jednou povede.

Přidat nový příspěvek